niedziela, 14 września 2014

Zastanawiam sie...

                                                                                     Cześć! ♥ 

Ten tydzień miną bardzo szybko, mój brat przyjechał do mnie z przyjaciółką. Cały czas się śmialiśmy, rozmawialiśmy i graliśmy w Portal2. Było bardzo fajnie, ale w czwartek pojechali w dalszą podróż. Ale teraz powinnam napisać coś na dany temat. Moje praktyki zaczynają sie juz jutro (15.09.), a ja coraz bardziej nie wiem co chce robić ze swoim życiem. Wiem, że jestem dziewczyną/kobietą i będzie mi trudno w wojsku, ale naprawdę chce to robić w przyszłości. Ale znowu wszyscy mi tego odmawiają. Mówią, ze sobie nie poradzę, ze będę żałować, ze to nie dla kobiet, a tym bardziej dla mnie. Tylko Rodzice, brat, Natalka i Sonam ze mną trzymają. Tato mówi, że jeśli chce to robić to on tylko może mi pomóc to co chce osiągnąć. Przyjaciółki mówią, żebym nie słuchała innych, tylko siebie. To moje życie.
 Mimo to, że sie maluję nosze spódnice, czasami wysokie buty, to potrafiła bym ubrać mundur i stanąć w szeregu, nieprzejmujący sie tym kim jestem, jak wyglądam. Może poszła bym do wojska granicznego, czyli maskowanie się, czołganie, strzelanie z karabinu itd. bo na wojnę sie nie nadaje. Od dziecka o tym marze. 




5 komentarzy:

  1. Myślę , że Twoja rodzina i znajomi mają racje ! Jeśli czujesz, że to jest to co chcesz robić - rób to i już :)
    Skomentujesz ? http://dennaystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro o tym marzysz to powinnaś to zrobić,marzenia są po to aby je spełniać!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. powinnaś robić to co chcesz, to twoje życie.
    jeżeli o tym marzysz... marzenia się spełnia :))
    pozdrawiam ♥
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I na tym to polega! Chcesz coś zrobić - robisz to i nikt nie ma nic do gadania :)

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <---- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rób to co kochasz...jak rodzice i brat akceptuje- to na co czekasz?? :)nie patrz na innych ♥

    OdpowiedzUsuń