sobota, 15 lutego 2014

Hamburg, Urodziny, imieniny i Wale tynki

Cześć! W tym tygodniu dość dużo się wydarzyło. 

Hamburg
W zeszła sobotę byłam w Hamburgu, było naprawdę super. Tutaj wstawiłam wam zdj. własnie z Hamburga. nie ma co za dużo mówić. byliśmy w http://www.miniatur-wunderland.com/ własnie tam. Potem pojechaliśmy nad rzekę która wpływa do morza. tam stała łódź pod wodna. wracając jechaliśmy przez bardzo ciekawa ulice hehe. Na której jest mnóstwo Sex shop-ów, domów publicznych i wszystko co związane z erotyka. Na ta ulice nie powinno puszczać sie dzieci, jak i z rodzicami jak i samych. Tam giną dzieci i chyba nie muszę Wam tłumaczyć co się później z nimi dzieje.


Urodziny
Naprawdę nie mogłam doczekać się moich 15 urodzin. Niby tylko urodziny ale wyjątkowe, jak każde.
pierwsze co było bardzo, ale to bardzo złe to, to, że rodzice rano dali mi tarta. A ja byłam, aż tak zaspana, że nie pomyślałam życzenie. No może pomyślałam, ale przez to, że jeszcze na pół spała to nie pamiętam :(. To było smutne!
Ale może to znaczy, że ten ok będzie wyjątkowy?, inny lub gorszy. No przykro mi, ale żeby się dowiedzieć jaki będzie ten rok muszę poczekać aż 12 miesięcy do moich 16  urodzin i wtedy będę mogła powiedzieć/ ocenić jaki był ten rok. Co dostałam? Nowy telefon, kilka kart pamięci :), płyty z muzyką, bieliznę (heheh, najlepszy prezent na urodziny :) ), dwie książki, kabel USB, oraz kilka kosmetyków. Kocham Urodziny <3
Nie wiem, jak można tego nie kochać.
W szkole Bardzo, ale to bardzo dużo osób złożyło mi  urodzinowe życzonka. Hehe, lubię zdrabniać to słowo. :)

Imieniny?
U mnie w rodzinie nie odchodzi se jakoś Głośno imienin. A więc 13.02 mam Swoje imieninki :) We władne imieniny byłam u Dentysty, Super!
Walentynki?
Co?! Chyba Ci chodzi o Walę tynki.
A no Właśnie, tak dokładnie o to mi chodziło! :)
A więc 14.02 spędziłam normalnie, oprócz tego, że własnie w ten nie fajny jak dla mnie dzień moja wychowawczyni miała urodziny (60.). Mieliśmy tarta, Donut-y oraz cukierki :). ja zjadłam tylko jednego Donuta. :) A ciasto? A to była Babka na Oleju, ja mam ją co Weekend w domu, o ja, tato i mama Kochamy To Ciasto! :)



Może ten Pst był krótki, ale nie mam za fajnych Świąt i nic takiego się nie wydarzyło. Oprócz tego, że mam 15 Lat! :D Jupi!! :)
A jak Wy spędziliście Ten tydzień i Wale(n)tynki?

1 komentarz:

  1. Anonimowy2/15/2014

    no no :) fajną wycieczke miałas :)
    bardzo fajny post :) i super zdjecia ;) zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń