sobota, 15 lutego 2014

Wspaniałe Waspomnienia

Cześć! Moja Kochana Emilka (http://bardzonudnyblogniepolecam.blogspot.de/) Napisała Posta przy którym nie mogłam powstrzymać się od łez. Moje wspomnienia z Lubiatowa są wspaniałe. Jeżdżę rok w rok na ten sam obóz od ok. 8 lat. I to był jedyny obóz który był Tak wspaniały. Tego nie potrafię określić To trzeba przeżyć. Po pierwsze to jest obóz Harcerski <3, Tak jestem Harcerka. Y... Znaczy byłam, ale nadal należę do drużyny w Polsce. W mojej drużynie bywam dwa razy do roku, ja i cała reszta się zmieniamy. I jak byłam w Autokarze już do Lubiatowa siedziałam sama. Nikt z drużyny nie wiedział, że jadę.  Myślałam, że to będzie najgorszy obóz Wszech czasów. Potem jak zwykle było przydzielanie do drużyn. Byłam z "Kolorowymi" (czyli nie Harcerzami) i moją drożyną = 1DO.  Było nudno, i nie Fajnie :(. Trochę sie wyróżniałam od ludzi z mojej drużyny i namiotu. Wreszcie Zaczęłam poznawać "Kolorowych". Emilkę, Gabi, Michała (a, nie to był Mikołaj :) hehe) Spędzałam w ich namiocie całe dni, tylko spałam w innym namiocie. Po jakimś czasie się przeniosłam do Emilki Namiotu. Dowiedziałam się kilka rzeczy o nich i o mnie. Nie tylko ja jestem zboczona, ale tak i tak miałam najwięcej Skojarzeń :), Mam bardzo wygodny brzuszek :) i dużo innych rzeczy i spraw. Po dwóch tygodniach było trzeba sie pożegnać. Na ostatnim uściśnięciu naszych dłoń Emilka, Paulina i chyba Roksana sie popłakały. Ja próbowałam powstrzymać moje łzy nie udało się, napływały mi do oczu, a ja szybko wytarłam, potem jedliśmy Nutelle <3 i wszyscy wiedzieli, że "To już było i nie wróci więcej. I choć tyle się zdarzyło, to do przodu wyrywa głupie serce. Ale to już było i już znikło tuż za nami."
Najlepsze Wspomnienia: Marysia (Niemka), Emilka, Noc strachów, Mikołaj, Basia i Hania No i oczywiście ich Tato, Morze, pierwsza gra terenowa, Leśny człowiek, "Happy Jump", Szara lilijka: Cyprian i Laura, Ginące picie i jedzenie, Wycieczka do Łeby, 1m zapiekanka, Złamany przez Emilki wielki Tyłek mój sztuciec :(, Zuchy na Obiad :), "Avatar", Druhna Gosia, Bakłażany oraz lanie płynów pod prysznic :)  zapomniałam jeszcze o dwóch naj, najważniejszych: Smocze jaja dh. Sawika oraz Dh. Bartek :)
Naprawdę Warto jeździć na takie obozy, warto, naprawdę warto. Polecam: Kascha.  Czy tylko ja potrafię płakać słuchając Harcerskich piosenek? Takich jak: https://www.youtube.com/watch?v=WbsXhGj_zNQ&list=WLntA6u22HOpSOv2QxsLYD-1mBBrb4X1sw , https://www.youtube.com/watch?v=5vwAtTS4h3E&list=WLntA6u22HOpSOv2QxsLYD-1mBBrb4X1sw lub https://www.youtube.com/watch?v=AxEPHdDm6So&list=WLntA6u22HOpSOv2QxsLYD-1mBBrb4X1sw? Z każdą z tych piosenek mam Wspaniałe wspomnienia. Takie wspomnienia to naprawdę Fajna sprawa, ale jak za bardzo za nimi tęsknimy to jest wspaniałe uczucie, a ja zazwyczaj wtedy płaczę. Ale płacze z jakiegoś szczęścia....
A Wy jakie macie jaj wspanialsze wspomnienia?

3 komentarze:

  1. Kochana wybacz za ten widelec <3
    Kocham kocham kocham !
    /jeszcze tylko 6 miesięcy/
    ps,Kocham to zdjęcie między innymi też dlatego,że mnie nie widać.
    BUZIOLE!

    OdpowiedzUsuń
  2. hej :)) za obserwowałam, liczę na suba również z Twojej strony ;P
    pozdrawiam BlackFashion xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. ja teraz nie jestem stanie sobie przypomnieć jakiegoś najlepszego wspomnienia ... chyba z tego powodu ponieważ każde przeżycie, przygoda z przyjaciółmi wydaje się być najwspanialsza

    +OBSERWUJĘ I LICZĘ NA TO SAMO ZAPRASZAM blondeprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń