poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Hope

Cześć! A więc "Święta, święta i po Świętach". U mnie święta minęły jak zawsze spokojnie. Śniadanie, spacer, Osterfeuer, Śniadanie, spacer, płonące kule. No i po Świątkach. Ale dzisiaj nie o tym mowa.
Dziś napisze trochę o Nadziei, to będzie raczej krótki post. A Więc Zapraszam.
Nadzieja. Moja koleżanka ma na drugie imię Nadzieja, kiedyś nie wiedziałam co to do końca znaczy, ale imię wydawało mi się śmieszne, a raczej dziwne. Teraz wiem co to znaczy, cały czas mam nadzieje o coś.
Np. o to, żeby Test był łatwy, lub o to, żeby ta przyjaźń trwała wiecznie.
Chyba nie pamiętam dnia, żebym nie miała Nadziei. Zawsze ją mam, jak nie w domu, to w szkole, nawet w Autobusie.
Nadzieja:
- Nadzieje najczęściej miewam jak się boję np. , że coś  mi się stanie
- O nadziei nie myślę po prostu to jest moja podświadomość
-Według mnie każdy ma Nadzieje (o coś)
- Mają największą Nadzieją jest Życie (,żeby nie było skomplikowane, żeby wszystko się udało i szło po mojej myśli)
- Nadzieja bardzo dużo dla mnie znaczy i dlatego chcę mieć tatuaż z napisem "Hope" na nadgarstku lub pod biustem.

P.S.- Zapraszam na konkurs w Poście (klik) poniżej. Pamiętajcie o braniu w nim udziału i jeszcze jedno: Będą zarąbiste nagrody! :) (Organizacja Kascha (Ja) oraz Emilka [klik])
Pisała dla Was
Kascha   
                      

8 komentarzy:

  1. Pouczający post ;)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli spodoba ci się mój blog,zaobserwuj i skomentuj-a ja na 100% się odwdzięcze.
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy4/22/2014

    fajny post:) rzeczywiscie swieta mineły zadziwiająco szybko;p
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy4/22/2014

    bardzo fajne zdjęcia :)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post : ) . Nadzieja , śliczna imię , które wiele znaczy .
    + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy jeszcze nie spotkałam się z tym imieniem xD
    Śliczne zdjęcia ;3

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ja nikogo nie znam o takim imieniu ;D
    Zapraszam oto-nowa-scena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ważne by mieć w swoim życiu nadzieje;)

    faa-fly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń