czwartek, 24 kwietnia 2014

Several New

Cześć! Mija własnie jeden z pierwszych dni w tych feriach, w którym byłam naprawdę szczęśliwa i się nie nudziłam. Mimo to, że roiłam coś co planowałam od dłuższego czasu, to nigdy nie mogłam się umówić z moimi Kolegami na "Sesje". Dwa aparaty, trójka ludzi, jeden komputer, jedna modelka i kilka OUTFIT-ów.
Myślałam, że będzie gorzej i mniej zabawnie. A to naprawdę Świetni Chłopacy i nieźle się z nimi bawiłam przy robieniu zdjęć. :) Według mnie wyszły Świetnie :). Mimo to, że musieliśmy w połowie skończyć i resztę odłożyć na jutro to sie ciesze, że mam te Kilka(-naście) zdjęć. Nie tylko zdjęcia są nowe! Ja i Luśka założyłyśmy wspólnego Bloga. Jeszcze nie zaczęłyśmy tam blogować, ale już się do tego zabieramy :). Nie wiem, czy dam rade ogarnąć Dwa blogi, ale mam nadzieje, że się uda. I, że nie zapomnę tutaj, Także blogować. Mam nadzieję, że wszystko się uda. Kiedyś słuchałam Avril Lavigne, ale zaczęłam jej słuchałam i miałam już jej dosyć, ale od przed wczoraj nie mogę się od niej oderwać :). Najbardziej (chyba) podoba mi się jej Najnowsza piosenka pt,: Avril Lavigne - "Hello Kitty". Może jest Słitaśna, ale bardzo mi się podoba :P. Nie zapominajcie o Konkursie moim i Emilki.
1. Zaobserwować publicznie mnie i Emilke.
2. Odpowiedz na jedno z dwóch pytań:
-Jak wyglądały Twoje najlepsze wakacje?
albo
-Najbardziej Kompromitujące zdarzenie?
Wyślij odpowiedź na adres:
lubimy0mleko@gmail.com
3. Powodzenia :)
4. A do wygrania jest kilka niespodzianek kosmetycznych.









3 komentarze:

  1. fajny konkurs , ale ja nie mam szczęścia :(
    obserwuję i liczę na rewanż ;)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne jesteście ;))
    http://lata-pauline.blogspot.com/ dopiero zaczynam,zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń