wtorek, 10 czerwca 2014

"Czas"


  Cześć!  
Nie wiem dlaczego, ale od dłuższego czasu chcę zatrzymać czas. Cieszyć się dłużej tą chwilą. Właśnie teraz jestem szczęśliwa, a za dwie minuty ten czas już miną i nawet nie pamiętam jak to było. Rok temu byłam na dwutygodniowym obozie, który miną zaledwie jak chwila uśmiechu. Dwa tygodnie, spędzone wspólnie ze Wspaniałymi Ludźmi, lecz zanim zdążyłam sie obejrzeć, musiałam pakować sie do powrotu, do domu. Dlaczego ten najlepszy czas (uśmiechu) tak szybko mija, a czas (lenistwa) ciągnie sie godzinami. Starzejąc sie dopiero postrzegamy ile czasu zmarnowaliśmy. Zamiast wyjść i żyć, siedzimy tutaj nic nie robiąc. Nie lepiej pójść?, Zapoznać nowych ludzi?. A Może nie trzeba ich zapoznawać, wystarczy zwykłe spotkanie z Twoją paczką, żeby być szczęśliwy. No właśnie "Twoja Paczka", znaczy moja paczka. Zostawiłam ją w Polsce. Wiem, że gdzieś tam są, czasami warto wrócić do dobrych czasów kiedy miałam ich na co dzień, a teraz raz na rok. Nie rozumiem, Życie. No jest takie skompilowane, dlaczego ten czas tak szybko przemija?! 
Czas jest niczym, ale tak bardzo go potrzebuje. Nie chce, żeby został gdzieś z tyłu, nie chce, żeby ktoś grzebał mi we wspomnieniach! Nie chce! 
Dziękuję wszystkim, za wszystko (Nawet za ten głupi jeden komentarz, który wywołał uśmiech na mojej twarzy, leczy ten uśmiech szybko znikł bo sekunda za sekundą leci. Jak bym nie mogła wyjąć baterii z zegarka?). Tak akurat teraz potrzebuję czasu na przemyślenie własnego życia. Nie wystarczy mi godzina nieprzesiedziana w nocy na parapecie wpatrując sie w drzewa. A co jeśli to są ostatnie minuty, godziny, dni,tygodnie...? To co wtedy? Nie ważne, czas przeminie, ludzie zapomną. A my tak i tak nie dostaniemy czasu na ostatnie życzenie...





A Wy jakie czasy najlepiej wspominacie?

2 komentarze: