środa, 16 lipca 2014

  Cześć!  
W ostatnim czasie miałam dość czasu, żeby przetestować kilka produktów pielęgnacyjnych. 
1.Szampon z Garnier, z serii Fructis z olejkiem owoców amli, koszy ok.10zł. Szampon ma wzmacniać, zniszczone i rozdwojone włosy. Po pierwszym umyciu moje włosy stały się puszyste i lśniące.  Ten szampon bardzo ładnie pachnie, włosy po 10 godzinach nadal pachną owocowym olejkiem. 
2. Tonik ogórkowy z Firmy Ziaja do wszystkich rodzai skóry, koszt ok.5 zł. Ten tonik ma zadanie odświeżać i nawilżać skórę twarzy. Po użyciu tego tonika skóra jest świetnie nawilżona, pięknie pachnie, a skóra się nie świeci.
3.  Mleczko do opalanie z firmy Sun ozon (z rossmann-a) koszt ok.6 zł. Moje mleczko jest z filtrem bardzo niskim (6) ponieważ bardzo powoli si opalam. To mleczko podobno ma trzymać 24h, chociaż po ok.2 godzinach nie czuć go na swoim ciele i powinno się go jeszcze raz nałożyć. Ma bardzo fajna konsystencje i dobrze się rozprowadza po ciele.

Wszystkie te produkty sprawiły na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Każdy z nich ma plusy a minusów jeszcze nie zauważyłam, więc sa naprawdę Super!

P.S.- przepraszam, że zdjęcia są bardzo złej jakości, ale mój aparat zepsuł się podczas podróży i nie zdążyłam kupić nowego, więc zrobiłam je Laptopem. Chce powiadomić że nie będę mogła napisać przez dwa tygodnie, ponieważ będę na obozie, gdzie nie mam dostępu do internetu. A z obozu wracam dopiero 3.08, więc następny post pewni będzie o relacjach z Obozu.

Miłych Wakacji:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz