wtorek, 5 sierpnia 2014

  Cześć!  
No i znowu jestem. W tą niedziele wróciłam z nad morza, z obozu Harcerskiego. Było naprawdę Super spotkać te same osoby na obozie, pozwalam także mnóstwo innych, nowych osób. Chociaż gdy myślę o tym, że niektórych z nich już więcej nie zobaczę, może kiedyś przypadkiem, ale już nie w tym samym miejscu, to mam łzy w oczach, nawet teraz pisząc to mam mokre oczy. Ale było wspaniale poznać te osoby i to jest ważne. No i wróciłam do Wrocławia, a już w sobotę wracam do Niemiec i tam po 1,5 tygodnia zacznie się moja szkoła i znowu będę musiała zakuwać do lekcji, sprawdzianów i kartkówek. Ale, STOP! Jeszcze przez 2 tygodnie mam wakacje! Więc mam się cieszyć wakacjami, a nie zanudzać i myśleć o szkole. 
Od wczoraj słucham smutnych piosenek i Metalu. Stwierdziłam, że muszę coś w swoim życiu zmienić, zacznę od stylu ubierania i patrzenia na świat. Ludzie nie są tacy jak kiedyś, ludzie się zmienili i odeszli w głęboki świat. Ale zostałam ja i moi przyjaciele, którzy potrafią patrzeć moimi oczami i widza to samo co ja. Świat się zmienił i ludzie też...

(zdjęcia z Obozu Harcerskiego nad morzem, przepraszam za (Okropną) Jakość)
















Back to school



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz