sobota, 14 grudnia 2013

Miłość

Cześć! Wpadłam na pewien fajny pomysł. Ten tydzień jest dla mnie wyjątkowy, bo to ostatni tydzień przed Świętami. A więc tak: to bedzie tydzień z uczuciem. Czyli przez 7 dni (od wczoraj) piszę posty związane z uczuciami np. Miłość, przyjaźń itp. Wczoraj były marzenia a dzisiaj miłość. A więc zapraszam do czytania! :)

Miłość? Największe uczucie!
Podobno bez niej nie da się żyć. To prawda, jak jest miłość jest lepiej i weselej. Ale znowu ak jest to mamy dużo zmartwień. Myślimy, że bez tej osoby nie możemy żyć i Kochamy ją nad życie. Myślimy, że jest dobrze, że Cię Kocha, a po tygodniu i tak Cię zostawi (Mówię teraz o miłości od 14 do 17 lat). Niektórzy pytają: Jak bez niej żyć? Moje życie traci sens, co robić? Niestety to tak samo jak z marzeniami, czyli każdy kogoś kocha. 
Każdy kocha, jeden kocha zwierzęta, drugi swojego partnera, a inny pieniądze. Jak się rodzimy to już kochamy. Jeśli nie kochasz to się zastanów, dobrze. Pomyśl o rodzinie, psie, chłopaku lub przyjaciołach. 
I co? Znalazłeś/łaś kogoś, kogo kochasz?  Na 100%. Miłość to coś wielkiego z czego ludzie sobie żartują. Dlaczego? też bym chciała to wiedzieć. Po prostu chyba nie mają serca. 
Według mnie najgorsze jest, jak dziewczyna się zakochuje w chłopaku i nie może nic zrobić by on ją pokochał. Chłopak przynajmniej może się zapytać czy chce z nim być, a dziewczyna? Noc nie zrobi. Nie możemy sie zapytać chłopaka, bo wyjdziemy na IDIOTKI. A chłopak ja sie zapyta i dziewczyna powie NIE to po prostu może sie odkochać. A my Nie! Chłopcy błagam jak czytacie tego Posta to sobie nie żartujcie z naszych uczuć.
Kasia
P.S.- Dlaczego pisze tego posta? Bo osoba w której sie zakochałam, chyba jest niewłaściwa.
"Miłość to wielkie słowo,
I ten je tylko rozumie,
Koto raz kochał
I więcej kochać nie umie."
Mam nową  zdobyczą są buty  firmy :Crris cross", cena 39.99 Euro w sklepie: "Reno" (niema go w Polsce :). Mega wygodne :) Polecam :)





11 komentarzy:

  1. Osobiście uważam że nie da się naprawdę zakochać w wieku 25 lat ;)
    " Kocham Cię " ma za duże znaczenie aby wypowiadać je " tak o " ;3
    Więc chłopcy, bądźcie delikatni !
    Obserwuję i zapraszam do mnie .

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, fajnie piszesz :)
    obserwujemy?

    life-on-picture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłość...O tak to piękne uczucie. <3 Świetny post ;p
    Obserwujemy? ;p

    strange-lucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. a gdzie masz gadżet do obserwowania? :)
    odpowiedz u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ustaw gadżet do obserwowania;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne buty;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie piszesz! ciekawa interpretacja slowa miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze mieć przyjaciela ;)
    obserwujemy? klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń