poniedziałek, 2 grudnia 2013

Tatuaż!!

Cześć! Po raz drugi.

Jestem dziś dość wnerwiona. Od dłuższego czasu myślę o tatuażu. Mam nadzieję, że tak mogę pokazać co mnie boli. To takie pokazanie co mnie boli, a co kocham. Wiem co chcę. Tak, tak mam dopiero 15 (już niedługo 15)lat, a myślę nad takimi wielkimi rzeczami. Czy to takie złe? Trochę atramentu pod skore sobie wstrzyknąć. Chociaz nie podoba mi sie dużo tatuaży. Chciała bym jeden mały np. pod biustem napis; Smile, ale znowu na nadgarstku bedzie lepiej, no znowu na plecach lepiej. Jeszcze nie wiem gdzie, ale zrobię sobie.
Taki tatuaż to bardzo fajna sprawa, ale jest trochę żle zrobiony według mnie, bo jest do góry nogami. 
W ty miejscu chciała bym miec napis np.: Smile :). Ale ja mam dopiero 15 lat! A więc nic jeszcze nie wiadomo co będzie jutro, a co dopiero za kilka lat!
Kasia
P.S.- Co myślicie o tatuażach? Może macie jakieś Fajne pomysły na Tatuaże?                                           


6 komentarzy:

  1. Moja koleżanka ma tatułaż.
    Kiedyś chciała, teraz ją denerwuje, przeszkadza w fajnych stylizacjach.
    Robienie tatułaży BOLI.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej zrób sobie profesjonalną henne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę, żeby bolało :)
      (to ma być pokazanie kim naprawdę jestem i że jestem silna.)
      Robie sobie Henne jak mam czas i kiedy mi to odpowiada, ostatnio Henne zrobiłam ok. miesiąc temu na kolo kostki (u stup) napiłam sobie: You have to live!
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. ten pierwszy boski *.*

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tatuaż, znak nieskończoności na palcu, jestem nieletnia, ale mam ;D Fajna sprawa ;)

    Ładnie tu!♡ Świetny blog*.* Bardzo mi się podoba! Więc co powiesz na wspólną obserwację? Daj mi znać w komentarzu u mnie na blogu czy się zgadzasz, abym mogła się odwdzięczyć, ale tylko oczywiście jak ci się spodoba ♡

    OdpowiedzUsuń