środa, 22 stycznia 2014

30 Faktów o mnie :D

1. Bardzo lubię lody o smaku Nutelli, Vanilli oraz Ciasteczek.
2. Uwielbiam jeść Nutelle łyżką popijając mlekiem. <3
3. Jestem bardzo nieśmiałą osobą.
4. Śmieję się tylko z osobami, które lubię i które to odwzajemniają.
5. Nienawidzę kłamać.

6.  Szanuję Less i Gej-i . 
7. Nie toleruję ludzi, którzy wyzywają innych od Np. "Pedałów"
8. Wyglądam na szczupłą, ale naprawdę taka nie jestem.
9. Nie myślę o tym, żeby przejść na dietę, ale jakoś po jakimś dłuższym czasie zauważam, że już od 3 miesięcy jestem na Diecie.
10. Jestem zboczona :) i mam bardzo dużo skojarzenie na każdy temat.

11. Zawsze jak na drzwiach pisze" Ciągnąć' to zawsze "Pcham" Drzwi.
12. Mam uczulenie na Środek znieczulający. (XYLOKALINA)
13. Według mnie nie mówię dobrze po Niemiecku.
14. Od zawsze mam problem z wymową, chodziłam przez 3 lata do Logopedy, ale pomogło na krótki czas.
15. Kocham jeść mandarynki, arbuza, czekoladę "Oreo" oraz pić Coca-Cola
16. Rok temu oglądałam Horrory, a do teraz (Czasem) się boje. Ja tak już mam.
17. Zakochałam się w moim nowy lakierze, który świeci w ciemności.
18. Chcę dać na imię synowi, po moim EX bo bardzo długo sie w nim kochałam, a pyzatym to imię jest śliczne <3
19. Wole pisać z osobami, niż rozmawiać.
20. Filmy które moge non-stop oglądać: "Harry Potter", "Igrzyska śmierci", " Zmierzch"  " Tajemnica rajskiego wzgórza" oraz " Uniwersytet potworny" i zapomniałam o "Hobbit"

21. Piszę własną książkę
22. Chcę studiować, chociaż nie wiem czy to jest możliwe z Haupschule przeskoczyć do Realschule, lub do Gimnasium. :(
23. Moja rodzina zawsze się dobrze uczyła, naukę mam w genach.
24. Nie lubię ojej Twarzy. 
25. Mam bardzo przetłuszczającą cerę.

26. Moje włosy po zakręceniu po 30 minutach są proste!
27. Mam bardzo długie paznokcie, lecz paznokcie na palcu wskazującym jest jakiś jajowaty :(.
28. Bardzo szybko ufam ludziom.  I to jest złe! :(
29. Lubie muzykę która słucham i nie zwracam uwagi na ludzi, którzy mówią  źle o muzyce.
30.  Wole, żeby ktoś powiedział mi coś wprost w twarz co o mnie myśli. Nie obrażam sie za to...

Może napiszcie 1 Fakt o sobie w komentarzu pod spodem? :)
Kascha










5 komentarzy:

  1. Ach ta nutella <3 jak tu jej nie kochać? :) 6,7,29,30 - ja również ;) Co do faktu o mnie - baaardzo lubię rozmowy, mogłabym przegadać cały dzień ^^ Pozdrawiam ;)

    http://loveilivesiforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam nutellę <3 Mniam!!!! A co do faktów to jestem strasznie niezorganizowana.
    Obserwacja za obserwację ??? Ja już obserwuję!
    Zapraszam serdecznie do komentowania:
    mojapasj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. haha <3 NUTELLA <3 ALBO CIASTECZKA MMM ;3

    happyisad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jem nutellę łyżką ;pp
    1 fakt o mnie: Moim ulubionym miastem jest Londyn ♥

    zapraszam do mnie:
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post jak i blog :)

    OdpowiedzUsuń