piątek, 24 stycznia 2014

Czy to śnieg?, czy ja śnię?

Cześć! Zapytacie jak mina mi ten tydzień? To ja Odpowiem Wam: "Ten tydzień był zajebisty!!". Może wy tego nie poczujecie, bo to trzeba przeżyć! 


Poniedziałek: Miałam pierwsze zajęcia związane z moją przyszłością. Mieliśmy prace w grupach, podzieliliśmy sie na 5 grup. Ja byłam z Jehan, Jehrom i Mike. Mieliśmy zajebista "obserwatorkę", która zapisuje nasze plusy i minusy, a potem przysyłają nam to do szkół. Do czego jest to potrzebne? Do szukania Praktyk oraz pracy. Mieliśmy kilka testów, pracy w grupach oraz główkowanie. Dowiedziałam się, że Domi<3 chodzi do innej szkoły i, że wyleciał na stałe z mojej szkoły :(. </3
Wtorek: Także mieliśmy te zajęcia, i testy z matmy oraz musieliśmy zrobić Karuzele do łóżeczka dziecka ze śrubek, nitek, opakowań na płyty, łyżki oraz kilku innych dziwnych przedmiotów.
Środa: Mieliśmy prace na zakładzie, która bardzo mi się spodobała <3. Musieliśmy cyrklem namalować kwiatka a potem z niego zrobić dane figury, robiliśmy kościół, wybijaliśmy i odrysowywaliśmy linie na Blaszce oraz wycinaliśmy piłą wieloryba, którego nikt nie sączył. Kupiłam deskę <3, O której tak bardzo marzyłam <3.
Czwartek: Już miałam normalne lekcje, opieprzanie przez nauczycieli, oraz sprawdzian.
Piątek: Dziś byłam dość śpiąca. I nic mi sie nie chciało bo nauczycielki non stop nas opieprzają za te "Praktyki".... A tak wo gule Dziś spadł śnieg, znacz przez pół dnia prószył śnieg. Ale to zawsze coś :D. 


A jak Wam miną ten Tydzień? Podoba Wam sie nowy wygląd Bloga? Macie śnieg?




10 komentarzy:

  1. Widzę, że ciekawie spędziłas ostatnie dni... ten czwartek ;// haha :) Dobrze, że już snieg, w końcu czuć tą zimę :) Pozdrawiam

    http://loveilivesiforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :). No tak, czwartek to było chyba najlepszym dniem. Na każdej lekcji, których miałam 8 słuchalnicami Opieprzania :D

      Usuń
  2. Śnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg <3
    U mnie już jest, dużo :D Ślisko też jest ;)
    Gdzie masz praktyki ?

    OdpowiedzUsuń
  3. No to ciekawie :)
    Ja miałam zwykły "szary" tydzień :)
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać jak się zgodzisz ;*
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy1/25/2014

    no cóż ..tydzień jak tydzień nie było nudno, ale tez nie działo sie nic nadzwyczajnego:)
    zapraszam do mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog bardzo mi się podoba :))))
    Może wzajemna obserwacja już zaobserwoowałam teraz proszę ciebie o obserwację mnie :***
    http://crazy-life-according-to-juliet.blogspot.com/
    Pozdrowionka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też mam już śnieg <3
    +zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    +zapraszam na kanał na yt
    http://www.youtube.com/channel/UCuinbutRUzcRYtCsQcdUp4A
    Jeśli zasubskrybujesz, ja zaobserwuje twojego bloga <3
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie w tym tygodniu za dużo się nie działo..


    obserwujemy? odpisz u mnie
    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja , ten tydzień spędziłam na leniuchowaniu : D . Pozdrawiam !
    + Obserwujemy ? , napisz , u mnie , jeśli tak : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń