piątek, 31 stycznia 2014

Upadłam!- To się podniosę!

Cześć!  Ten tydzień był taki sam jak każdy, lecz dla mnie nadzwyczajny. Chociaż nic sie w nim nie wydarzyło.
1. Spadł w niedziele Śnieg, leżał do wtorku. Przyszła Zima.
2. W Środę przyszła Wiosna i mało co zostało z Śniegu, nadal jest zimno, ale Świeci słoneczko i prawie niema Śniegu.
3. Tato obiecał mi w tym roku na początku Stycznia, Że jak dostane jedynkę (Pl.-6) to otworzy szampana. I w Czwartek dostałam jedynkę z Biologi I właśnie wczoraj piliśmy szampana :)
4. Zaczęłam Pisać z Hanią, koleżanką, z Podstawówki.
5. Naprawdę coraz bardziej i częściej myślę o Tatuażu, robię sobie Henne (Ktora schodzi po 2 dniach i w ten sposób szukam odpowiedniego wzoru). Chciała bym mieć: "Hope", "(...)", "Love", "Believe", Nietoperza, "Smile", K., i "Happy" oraz kilka  obrazków takich jak: Kotek, gwiazda i sowa.
6. Wiem, że brat, mama i Tato mnie "Zabiją" po zrobieniu tatuażu, ale może to przeżyje. (hehe)
7. Znowu, poczułam ten dziwny ból w sercu, znowu Coś, A raczej Ktoś rozgrzał moje serce. Ale dlaczego nasze oczy tylko sie spotykają, dlaczego wymieniamy kilka słów dziennie, Dlaczego ...., Dlaczego to tak długo trwa, Dlaczego nie mogę wiedzieć czy coś  z tego będzie?, Dlaczego dla mnie to za mało? Kilka miesięcy temu  wiedziałam, że z kimś innym nic nie będzie. Ale tutaj?, tutaj czuje ten dziwny odruch zawstydzenia, nie panuje nad tym, żeby się na niego patrzeć, chciała bym zatrzymać czas i się na niego napatrzeć na zapas. Chciała bym...! Ale to nie możliwe. Czy on robi tak każdej dziewczynie?, czy z powodu mojej miłości ...(y... Miłości, nie wiem dziwnie to dla mnie zabrzmiało)... wydaje mi się, że on się na mnie patrzy lub ze zadaje mi pytania? No, ale niestety... Takie, życie: nie zatrzymam czasu, nie zobaczę przyszłości i nie dowiem sie wszystkiego.
8. Dziś było 5+ Stopni. Ludzie wiosna chyba idzie. Miałam zime 3 dniową :)
Ale mniejsze  z tym. Ten Post miał być zupełnie o czymś innym, ale jednak miał byc en temat poruszony. Oj tam.
Czy zawsze, gdy sie <3 Zakocham muszę wpadać w mały dołek? Chociaż to nie jest taki dołek jak z poprzednim chłopakiem....Ale nie ważne. Może dlatego, że mało z nim rozmawiam, poznam jego bardziej. od jakiegoś czasu słucham muzyki związanych z miłością i nie chce tego za jakiś czas żałować. Chociaż ważne, że byłam przez jakiś czas szczęśliwa. Chociaż jestem teraz bardzo szczęśliwa, chociaż chciała bym brnąć wreszcie do przodu, a nie stać Non Stop w miejscu.

 Nie chce żałować
Teraz czuję zawstydzenie, miłość, miły ból w sercu i gorące, które pokazuje, że żyję. A ja kilka dni/ tygodni/ miesięcy....
....No właśnie co wtedy będę czuła? Zimno, Prawdziwy ból w sercu, Nienawiść lub Smutek, ironie oraz brak sens życia. Chociaż  nie wiem czy to tylko moje sny, czy to sie dzieje naprawdę, chciała bym mieć jednego, prawdziwego, kochającego chłopaka, który zostanie zemną na dłużej, a nie na kilka ważnych chwil. 
"Mój Kochany!"
Chociaż tak się do niego mówi, wierzymy jemu, ale tak i tak to była przelotna miłość. Tylko z tego co ja wiem o nim to on jest inny. Pamięta o wszystkim, jest pomocny, miły, jest wyjątkowy. Ale mówiłam tak o wszystkich. A teraz? Tak, A teraz jest tylko cisza.
Ciszą tą nie da się  Żyć. W ciszy sie umiera. A umierać jeszcze nie chce. Ja chce żyć, Kochać i być Kochaną. Jak każdy człowiek na ziemi. Ja i ty. Chociaż wiem, że na tą właściwą osobie trzeba długo czekać, ale nawet nie wiem czy warto czekać. Nie chcemy być cały czas ranione/ni ale takie, życie. Najukochańsze osoby szybko odchodzą.
Mam Dla Was dwie piosenki, po których odechciewa mi sie miłości, a później tego bólu w sercu.


Po tej piosence niżej można po myśleć spokojnie o miłości. Ta piosenka też przedstawia jaka jest miłość. 
:"Tylko jedno Życie masz..." A zamiast życie wstawcie serce. Pasuje? Bo mi sie wydaje, że pasuje.


Kascha, Pozdrawia i powodzenia w Waszych związkach i miłostkach. Niech Wasza miłość nie będzie tylko cichą miłością!
Napiszcie mi: Czy też chciałybyście znaleźć tego jedynego, z którym spędzicie całe życie?


3 komentarze:

  1. jeju jak ty mądrze piszesz ;o :)))
    ______________
    Zapraszam do udziału w konkursie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bradzo fajny blog :) troszkę ciężko się czyta przez tą czcionkę, ale bardzo fajny post i madrze piszesz :D obserwuję !
    zapraszam do mnie !
    http://meaniana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piszesz bardzoo dojrzale, zakochałam się w twoim blogu!

    KONKURS! Zapraszam :)
    maddie-maddiee.blogspot.com/2014/01/konkurs-na-post-promujacy.html

    OdpowiedzUsuń