niedziela, 26 stycznia 2014

No i zamarzły nam Tyłki

Cześć! Wszyscy myślą, że to jest tak fajnie przeprowadzić sie do innego kraju i tam zaczynać nowe życie. Ale tak nie jest!
Początek....
Przeprowadziłam sie w lipcu 2012 roku, a wiec były jeszcze wakacje. W Polsce jak i w Niemczech nie zaczął się jeszcze rok szkolny.A więc tak jakby był najlepszy czas na przeprowadzkę. Ale mniejsze z tym....
Ja do przeprowadzki nic nie miałam, wiem że każdy myśli, że tutaj jest Fajnie i łatwo bo sama tak myślałam. Wiedziałam, że nie będzie łatwo, ale myślałam, że będzie lepiej/
Moje życie po przeprowadzce tutaj bardzo sie zmieniło, nie tylko ja sie zmieniłam. Z powodu, że widuję brata 2 razy do roku sama to poczułam, że trochę zmieniłam się w Jedynaczkę. Wiem, wiem nie jestem nią, ale jak przez tak długi czas jetem bez rodzeństwa to się zmieniasz. 
Czy to ważne ja ja sie męczyłam tą przeprowadzką?
Jakos musiałam żyć i nadal żyję. I muszę żyć. Wreszcie widzę światełko w moim ciemnym tunelu. Wiem gdzie mam iść i do czego dążyć. Dzięki praktyką wiem czego chcę! Idę w jednym kierunku, a nie tak jak dotychczas w 10 kierunkach naraz. A może nie? Może to jest tylko moje podekscytowanie tymi praktykami i deskorolką? Sama nie wiem... chciała bym byc taka sama cały czas, jak jestem teraz.
Jak to naprawdę było?
Poszłam do Akklassy, tam chodzą ludzie którzy muszą nauczyć sie języka Niemieckiego. chodziłam Tam przez cały jeden rok szkolny. 
potem poszłam do 8 klasy, gdzie ludzie rozmawiają tylko po niemiecku i juz mam normalne lekcje. Im szybciej wyjedziesz tym lepiej dla ciebie.Bo musisz co najmniej rok po świecić na naukę podstawowego języka, a przez 4 lata będziesz musiałam na dokładny Niemiecki.
Warunki do jakiegoś Życia?
Ja nazywam to jakimkolwiek życiem, ale możecie to nazwać jak chcecie. W Niemczech nie ma Fajnych dziewczyn, nie no są, ale możecie sie kumplować z Barbi, albo z samotnikami. Jak w Polsce chłopcy później dorastają, no tak tak, tutaj też ale chłopcy chyba szybciej dorastają psychicznie.  Mam dosyć dziewczyn żyjących tutaj, urodzonych tutaj. 
Deskorolki, rowery i rolki....
Tutaj są warunki na naukę jazdy. Jest gdzie jeździć. możesz cały niemcy przejechać jedna ścieżka rowerową. Tutaj duzo ludzi na wakacje lub ferie pakują namioty, jedzenie, pieniądze i wszystko co jest potrzebne i jadą na 2 tygodnie na rower i przejeżdżają całe niemcy, śpią w Hotelach....
Przez miesiąc nie trenowałam brzucha i nie ograniczałam jedzenia. Muszę znowu sie zmotywować i zacząć ćwiczyć. Pamiętajcie już za kilka miesięcy lato! Lepiej późno niż wcale! Ale, żeby potem nie było, że jest już za późno....
Dziś spadł Śnieg, 8 cm! A ja kocham Zimę, Kocham Śnieg!

Kascha :D
Już niedługo muszę zmienić Linka mojego Bloga. :(  Link będzie o takiej treści. Zapraszam na niego bardzo serdecznie :)
http://Kata-Kasia.blogspot.de/









7 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy post, ja bym sie nie chciała przeprowadzić, nie byłam zbyt zadowolona kiedy przeprowadziłam sie 4 km dalej. chociaż gdyby były to np. włochy to byłoby ok *o*
    obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://nathalieebloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wyobrażam sobie życia w innym kraju. :/
    Zapraszam na mojego bloga.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Echhh.. Wiem jak to jest , moja mama też chce sie przeprowadzić ... Mam tam cało rodzine oprócz babci... Moi bracia są na studiach już kilka lat i widze ich na wakacje i Boże Narodzenie .. też nie mam nic do gadania... jak będziemy się przeprowadzać to prawdopodobnie będziemy musieli oddać psa.. Ja bym uczyła się w tej klasie tylko 2 miesiące.. moja mama pół życia spędziła w Niemczech i mnie uczy raz w tygodniu nowych zasad..'
    Wiem jakie to uczucie..
    Współczuje..

    emy-emmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post i fajne zdjęcia :)
    może obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też muszę się zmotywować i zacząć ćwiczyć MelB. Bardzo fajnie piszesz posty i nie odbierz tego jako tanią ' pochwałe ' :) chętnie będę zaglądac :)
    .
    Jestem nowa w blogowaniu, wiec zajrzyj jak możesz :)
    Chętnie robie obserwacje za obserwacje:)) jak chcesz, to napisz u mnie:) zapraszam!
    privateworld1.blogspot.com
    privateworld1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już obserwuje :)
    mam takie czarno białe zdjęcie, a nazwę "faa-fly-blogspoty-com"

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwacja za obserwacje ? jak tak to zacznij :D

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń