środa, 1 stycznia 2014

♥ Gościnna notka ♥

                                                             Hej ♥  

Jestem Luśka z bloga http://luskaaaablog.blogspot.com/ razem z Kasia postanowiłyśmy wymienić się postami na naszych blogach, znamy się z podstawówki chodziłyśmy razem do klasy. Swojego bloga prowadzę od 19.09.2013 roku. Na początku prowadziłam go z moja przyjaciółką jednak nasza współpraca nam nie wyszła, jednak postanowiłam że mimo wszystko nie usunę bloga i będę go prowadzić dalej...
Od ponad 2 lat moją największą pasja jest fotografia, od października chodzę na zajęcia z tej dziedziny.
W mojej grupie są cztery osoby, jet bardzo miło. Uczy nas zawodowy fotograf, wywołujemy klisze, powiększamy zdjęcia, skanujemy negatyw, robimy odbitki i wiele...wiele więcej...Jest na prawdę super!
Jestem dosyć zwariowana i niepoukładaną osobą, no cóż taka już po prostu jestem.
Lubie siebie taką jaką jestem i uwielbiam robić to co robię!

               JEŚLI CHCESZ SIĘ DOWIEDZIEĆ O MNIE WIĘCEJ ODWIEDŹ MOJEGO BLOGA!

14 komentarzy:

  1. Ciekawy post. :-)

    Obserwuję tego bloga, a zaraz zajrzę jeszcze na Twojego.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia ;*
    już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie to wymyslilyscie ;)
    obserwacje za obserwacje ;) super jak najbardziej za :*
    http://sisterrforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wymiana postów :)
    Ja również obserwuję :) juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie :) Ciekawy post :) Obserwacja za obserwacje? Ja już :*
    ulkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję od dawna bloga Luśki c:
    Dużo sukcesów w blogowaniu Wam obu :))
    http://mystrawberryswings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że bardzo ciekawy pomysł z ta wymianą ;) Pozdrawiam goracoo :)
    Obserwuję ;)

    http://loveilivesiforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. już odwiedzam bloga;)
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa sprawa z tą wymianą postów :) kurcze, zazdroszczę Ci! też chciał bym chodzić na takie zajęcia, fotografia to moja pasja także :)

    slodkieslodkieczary.blogspot.com obserwujemy? :)
    https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts będzie mi baaardzo miło jak polubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaobserwowane . (:
    twocommasandone.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne ćwiczenia! ;) już zdążyłyśmy wypróbować ;)
    już dołączyłyśmy do grona Twoich obserwatorów.
    super blog, będziemy tu chętnie wracać!!!
    zapraszamy także do siebie,
    będzie nam bardzo miło, jeśli również dołączysz do grona naszych obserwatorów!
    pozdrawiamy ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę potwierdzić, że te zestawy ćwiczeń są fenomenalne mi bardzo pomogły :) polecam !
    Zapraszam cię na mój kanał na yt http://www.youtube.com/channel/UC2BzDtu5AHfCFEFNgPJ_T3A
    Zasubskrybuj, by być na bieżąco Może coś cię zainspiruje
    Zajrzyj także na bloga www.celestialnailart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozdrawiamy i już obserwujemy :)
    Sophie&Michelle

    OdpowiedzUsuń