wtorek, 14 stycznia 2014

Mnóstwo nauki :(

Cześć! W czasie nauki znalazłam trochę czasu na napisanie tego Posta :). Choć od niedawna postanowiłam poprawić eis w nauce, żeby mieć leprze oceny na pół roczne, to już widać postępy.
Szczerze mówiąc nie wiem od czego zacząć :). Hehe! A więc tak jak opowiadałam Wam w ostatnim filmiku dostałam dobre jak i złe oceny, ale to to już wiecie. Tutaj gdzie mieszczkaм , a dokładnie w NRW wystawiają nam oceny na półrocze 2 lutego, a takie jagb świadectwa dostajemy 8 lutego. Prawie wszystkie nauczycielki mi mówiły, że mogę nie zdać i jak nadal będę sie tak uczyć to bedę musiała zostać w 8 klasie. A jak wiadomo to źle świadczy o mnie, a tym bardziej że to tutaj zostaje w papierach. Ponieważ każdy uczeń ma swoją teczkę i wychowawcy zapisują tam wszystko np. Nie było jej w szkole, jest nieusprawiedliwiona lub zapomniała zeszytu i jak idziesz do innej szkoły szkoła może bezie chciała tą teczkę, żeby sie dowiedzieć trochę o swoim przyszłym uczniu i z tego powodu mogą cie nie przyjąć. Ale mniejsze z tym, nie o tym ma być post :). Dziś usłyszałam swoje oceny na półrocze jak sie nie pogorszę lub polerze. A wiec tak: Matematyka 3, Angielski 4-5 (ale  w następny półroczu nie bee mieć Anglika :P , Sport 2-3, Historia 3-4, Niemiecki 3, PP 2 oraz Geografia 2. I'm Happy! (nie umień Anglika i nawet nie wiem czy napisałam to poprawnie, ale kij z tym).

Teraz odrabiam zadanie domowe z matmy. Od pół roku pierwszy raz zaglądam do książki O.o heh. No niestety  jestem taka. Ale uznałam, że muszę się zacząć sie uczyć, bo według mnie tylko bez mózgi nie zdają. Jak by coś od razu przepraszam, ale na tym blogu piszę to co myślę :). 
 

Mam zamiar zrobić następnego Posta o nauce :). "Moje sposoby na naukę". Radzę Wam się uczyć, żebyście szli do klasy ze swoim rocznikiem a nie z niższy, ponieważ wysług mnie to jest trochę poniżające ;).
A ja od poniedziałku idę na zajęcia w stronę mojej praktyki. ponieważ:...

... tutaj w Niemczech od 8 klasy dzieci/nastolatki zaczynają brać udział w 3 tygodniowych praktykach. W 8 klasie (2 klasa Gim.) mają 3 dni zajęć przygotowujących właśnie do praktyki.  Chociaż już 8a od jutra ma te zajęcia, a ja nadal nie wiem gdzie jest ten budynek. Ponieważ te zajęcia odbywają sie w innym miejscy niż nasza szkoła. Podzieleni będziemy tam na kilka grup i będziemy robić rożne zadania itd. Ja chciała bym, żeby moje pierwsze praktyki odbyły sie w przedszkolu. Chociaż wiem, że Niemieckie dzieci są Straszne :), to ja sie tym nie przejmuje bo kocham Dzieci od samego urodzenia do 5 lat. Według mnie najlepsze dzieci są takie, które nie potrafią jeszcze mówić. Wiecie dlaczego?
 

Koło mojej szkoły jest przedszkole, a dokładnie naprzeciwko szkoły :). Kiedyś jak miałam już koniec lekcji i szłam na Autobus i dziecko zza ogrodzenia do nas powiedziało "Dupek" (po niemiecku), a w ten piątek powiedział jakiś chłopczyk "Pieprzyć". Fajne dzieci co nie? hehe, super!

Chociaż jak teraz sobie to przypominam to się zastanawiam "Kasia? na pewno tego chcesz?", Trzy tygodnie z Upiornymi dziećmi niemcow ? ... Może lepiej póję gdzieś indziej. Może do.... No właśnie! I tutaj jest problem :(. Dobra Kasia! Zastanów sie kim chcesz zostać w przyszłości! Przedszkolanka? Odpada! Projektantka wnętrz i ogrodów? Nie ma czegoś takiego! Bo można mieć tylko praktyki  bez studiów. W Sklepie? Nie, zdecydowanie Nie! Może u Fotografa? Może, nie wiem czy to bedzie na liście. Może? Może w aptece? O dobry pomysł. A Więc! Albo będę musiała wytrzymać upiorne Dzieci Niemców albo pójdę do Apteki. A wy co polecacie?
Kasia :*
P .S - То nie jest tak ,ze ја  sie  nie  uczę  wo gule. Znaczy ja sie nie uczyłam ale od grudnia  2013 sie już uczę i  to dzień w dzień ...



8 komentarzy:

  1. Ja do przedszkola się nie nadaję więc podziwiam. Popraw błędy i super wpis. (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Apteka mimo iż jest to nudniejsze zajęcie ;)
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba nam się to w jaki sposób piszesz - szczerze i otwarcie.
    No cóż, z nauką nie jest zawsze tak łatwo jakby się chciało, trzeba się pomęczyć :/
    My chyba nie spisałybyśmy się roli przedszkolanek, więc zdecydowanie to drugie ;)
    Pozdrawiamy i życzymy miłego wieczoru!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz mnóstwo błędów nawet w tytule . Nie przyjmnie się czyta takie posty
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia :))) nauka jest ważna! :>> i polecam Ci zajrzeć do słownika ortograficznego skoro już tak wzięłaś się za nauke :)))
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozmawiaj 1,5 roku tylko po niemiecku. To wtedy zobaczymy czy bedzie łatwo Tobie pisac po Polsku. Jezyk Polski nie jest mi potrzebny, teraz potrzebuje Niemieckiego....

      Usuń
  6. O mamy pozdrowanie aż z Niemczech heh dziękujemy :) fajniutki blog

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń