piątek, 22 listopada 2013

Co Czujecie?

Jem mandarynki i piję Coca-Cola Świąteczną, mama robi Sałatkę wielo warzywną(Którą zawsze robimy na święta), Tato ostatnio robił kuleczki z rumem, a wczoraj padał śnieg. Czuję to...
To się zbliża... to są już Święta BN. Co z tego że to dopiero za miesiąc i 2 dni. Nie opchodzi nie to! Ja to czuję!! Te święta bedą niesamowite <3 Czuje to. Tak samo czułam, że tego roczny obóz będzie cudowny i Był. Ja tak mam. Taką moc :) 

Cześć!

Nie wiem, ale ja czuję jak by już za tydzień była gwiazdka <3. Dlaczego? Nie mam pojęcia dlaczego. Chociaż sama chciałabym wiedzieć...
A teraz na poważnie :)
Tak mój tydzień był dość nudny bo przeleżałam całe 5 dni w łóżku :(. Ale tak niestety już jest. Nie-wiem jak ludzie mogą lubić chorować. Może ja nielube chorować dlatego, że jak byłam  (do 9 do 11 lat) przynajmniej raz na miesiąc byłam chora :(. Tak! Super dzieciństwo :). A weekend spędzę pewnie tak samo :)

Kasia
P.S.- A jak wy spędzacie weekend? :)


1 komentarz:

  1. Ja weekend spędzam na spaniu pod ciepłym kocykiem <33
    zaaczaroowana.blogspot.com
    Zaobserwujesz ? ; )

    OdpowiedzUsuń