sobota, 16 listopada 2013

Jasień

Tak, jesień jest Piękna, ale złośliwa!


Cześć! Tak, za oknem piękna jesień, a ja muszę siedzieć w Domu. Jesień ma dużo zalet, ale jak się złapie jakiegoś Cholernego wirusa to ja tych zalet prawie w ogóle nie widzę :(. Na szczęście mój tata i mama poszli wczoraj na spacer i zrobili trochę jesiennych zdj. to wam zaraz je wstawię. No tak inni chodzą teraz na spacery do parku, lasu. A ja? Siedzę w domu i: Smarkam, kicham, kaszle i leżę w łóżku. Dobrze, że ludzie wymyślili takie cos jak laptopy to mogę w łóżku leżeć i napisać Wam tego Posta.
Czy ja muszę zawsze na jesień chorować? Przecież ja tą porę roku tak bardzo Kocham. Te mgły o poranku, te przymrozki, ten zimny deszcz, bitwy na liście, piękne gwiaździste niebo i ta Choroba.

Przecież jesień można na 100 różnych sposobów spędzić. A ja spędzam tylko dwoma sposobami:
1. Choroba
2. Mgła o poranku.
No tak... Bardzo dużo co nie? Jak by nie dało sie jeszcze na co najmniej jeden sposób spędzić jesieni.
Np. Niechorująca na jesień. Czy to niebyło by wspaniałe? Takie Codzienne wstawanie i ciesząc się z Pięknej jesieni?" Nie! To tylko Twoje marzenia  Ty, Kasiu każdą jesień musisz spędzić w łóżku!"(mówi mój organizm). No tak. To prawda. Teraz trochę zazdroszczę, Nawet Wam, że możecie pójść so szkoły. I się nacieszyć moją najukochańszą porą roku <3.
Jesień <3



Pozdrawia Was Chora Kasia :)

Jaka jest Wasza najukochańsza pora roku? Tez jesteście chore/rzy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz