wtorek, 19 listopada 2013

Część!

Jak już wiecie jestem Chora :(. W Poniedziałek byłam w szkole tylko na 2 pierwszych lekcjach potem w Sekretariacie zgłosiłam, że jestem chora i poszłam do domu. Leżałam (Raczej zdychałam) w łóżku. Potem poszłam do lekarza i przepisał mi Antybiotyk i kropelki na kaszel, które smakują jak trucizna :). Nie zdziwiła bym się jak by tak wyglądała butelka :)



Dzisiaj cały dzień oglądałam filmy i ok 15 godziny zaczęłam sie uczyć. Dość dużo jadłam, Nie wiem dlaczego... 
Czasami żałuję, że mieszkam w Niemczech. Na przykład jak Emilka napisała mi komentarz pod Postem "Idą święta" bo za nią zatęskniłam. Kurczę jak pojadę do polski to bedę chyba chodziła od kolegów do koleżanek i nawet nie wiem czy będę w Domu Nocować. Najgorsze to jest to, że nie wiem co z moim Sylwestrem :(. Miałam go spędzić z Domi. Ale nie wiem czy tego chcę. Znowu nie wiem czy na Sylwka. wrócę do Niemiec :(. A tak sobie pomyślałam, że może spędzić go w Polsce z Paczką? albo w Niemczech Z Domi? Sama nie wiem :(

Jak czytacie tego Posta, to się Cieszę! :) Mam Dla Was propozycje :)
Czy weszlibyście na tego bloga? --->http://bardzonudnyblogniepolecam.blogspot.de/
Chociaż Emilka o tym nie wie, ale Naprawdę czytam jej bloga i jestem nim zachwycona.
Chociaż ma dość dziwneho linka,w którym pisze Bardzo Nudny Blog Polecam, ale naprawde nie jest nudy.
Emilka poprostu pisze to co myśli. Naprawdę Zapraszam na Tego bloga.

Kasia :)
P.S.- Emilka naprawdę o tym nie wie :). Wiem, że mało osób mnie czyta, ale mam nadzieję, że przynajmniej tak pomogę Emilce. Zapraszam także (oczywiście) do czytania, komentowania i obserwowania mogejo bloga :) Cieplutko się Trzymajcie. Bo już zbliża się Zima! :*
Uważajcie bo niedługo tak bedą wyglądały nasze Auta :)

Jeszcze raz Kasia :)


1 komentarz:

  1. Kasia dziękuje,nie musiałaś !
    Ale i tak Cię kocham,wiesz?
    Strasznie brakuje mi Ciebie i Gaby,ale Marysi W. absolutnie nie!
    Ja tęsknie od kiedy się pożegnałyśmy.
    PS.Wiem gdzie się spotkamy! c;
    Takie wspomnienia mam z Tobą,dziekuje <3
    Jesteś wspaniała.
    Buziaki,Emilka ! <3
    ps.nie chce mi się udowadniać,że nie jestem robotem..

    OdpowiedzUsuń