sobota, 9 listopada 2013

Weekend

No i co? nadszedł Weekend co nie? Odpowiedziała bym "Tak nadszedł a co?", ale nie ja muszę odpowiedzieć "Nie nie nadszedł, jak dla mnie nie nadszedł, Bo muszę się uczyć!".


Cześć!
Tak jak wspomniałam jest już weekend, ale nie dla mnie :(. Niby fajnie bo mogę wstawać o 10 godzinie, ale potem jem śniadanie idę pod prysznic i do nauki. Bo jak wspomniałam w jakimś Poście mam sprawdziany z :  Fizyki, Biologi, Anglika i Niemieckiego. Niestety! No tak teraz nachwalę sie oderwałam od nauki. Ale dla tego, że muszę sprawdzić w internecie( Subjekt und Prädikat). Niby na początku to rozumiałam, ale jak doszło Jeszce zaznaczanie kilku ważnych słów itp. no to już się pogubiłam(Niestety). 
(I nie chce mi sie uczyć, ale muszę)

Jak się doładujecie, że już za 6 tygodni święta to też czujecie to ciepło w środku? Bo ja właśnie to czuje :). Ale skąd mam wiedzieć czy moje święta nie będą wyglądały tak jak teraźniejszy Weekend? Najbardziej to bym chciała, żeby w moim stosunku (bez skojarzeń :P ) z Domi. coś się zmieniło. Ale... (to co chce Wam napisać znajduje sie na obrazku pod spodem :D )
Tylko chciała bym tam coś zmienić "(...) które mają dla ciebie znaczenia. , ale nic nie możesz zrobić by to zmienić." Tak właśnie wygląda moja wersja :(. A Wasza jak wygląda?


Miałam zrobić Live z Natalką (http://inpossiblene.blogspot.de/), ale nie mam czasu, bo jak już wiecie musze się uczyć. Cieszę sie, że chociaz Dla Was znalazłam ok.10 minut. No to ja lece do nauki :).
Tutaj Wam wstawiam propozycje stroju.
nr. 1

nr.2
Kasia :)

Pozdrawia Cieplutko! 



1 komentarz: