środa, 6 listopada 2013

Nowa fryzura! :)

Hejka!


Tak wiem nie zauważycie, że mam nową fryzurę ponieważ nie dodałam żadnego zdjęcia w ostatnim Poście.
Ale w tym poście jak zauważyliście już dodałam zdjęcie ;).
Zmieniając temat. U mnie wszystko w Porządku. Moje Kontakty z Dominikiem (mój kumpel <3) sie polepsza. Nie, żebyśmy sie pokłócili czy coś, ale dość długo nie rozmawialiśmy. i znowu jest jak dawniej.
Bardzo sie z tego powodu ciesze. Normalnie chce skakać z radości :). Bo to naprawdę spoko kumplem.
A Sonam (moja Kumpela <3) Wróila z praktyki nareszcie. bo niewidzialam jej aż 1 miesiąc :(. Ale już wróciła i moje znajomości sie odnowiła :).

Co myślicie o tych strojach?
No tak  teraz już jest za zimno, ale jak by założyć czarne rajtuzy lub getry pod spodenki? To od razu było by cieplej. Szczerze mówiąc strój z białą bluzka bardziej mi sie podoba. Bo ożywiał by ten strój.
Bo ten Pierwszy jest bardziej taki... --> Zimny.
A ten Drugi bardziej (...Yyy...) cieplejszy :)

A więc trzymajcie sie cieplutko i zapraszam do nastepnego posta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz